خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

زارع پور: پینگ پنگ بازان ایرانی مزد تلاش خود را در المپیک دریافت خواهند کرد
نوشاد عالمیان و ندا شهسواری دو بازیکن ملی پوش تنیس روی میز ایران در بازی های المپیک لندن با گذراندن اردوهای داخلی و خارجی در شرایط آمادگی بسیار خوبی به سر می برند.
به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: محمد زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: : این دو بازیکن ملی پوش همراه با سایر ملی پوشان، فردا شب (چهارشنبه)‌ به رقابت های آزاد در مراکش اعزام می شوند تا در فرصت یک ماه مانده به آغاز بازی های المپیک، خود را در شرایط مسابقه قرار دهند.
وی، عالمیان را پدیده شناخته شده ورزش تنیس روی میز دانست و خاطرنشان کرد: این ورزشکار با حضور موفق در رقابت های مختلف بین المللی در چند سال گذشته، یک بازیکن شناخته شده برای حریفانش در المپیک محسوب می شود که این مهم، کارش را دشوار کرده است.
زارع پور در مورد انتقادات زیادی که به فدراسیون تنیس روی میز وارد می شود، نیز گفت: با توجه به اینکه هیچ دیکته نانوشته ای غلط ندارد در بیشتر مواقع تصمیم های گرفته شده توسط فدراسیون پینگ پنگ با انتقادها و اختلاف نظرهای متعددی روبه رو می شود.
وی، انتقاد به فدراسیون تنیس روی میز را بی تاثیر دانست و خاطرنشان کرد: این فدراسیون در برنامه پنج ساله خود با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حرکت می کند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در سال ۲۰۱۴و با پایان برنامه های پنج ساله فدراسیون، موفقیت ها و دستاوردهای این فدراسیون را در توسعه این رشته ورزشی شاهد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه این فدراسیون تا کنون در دو سال گذشته به موفقیت های خوبی رسیده است، گفت: تیم تنیس روی میز مردان از رده ۴۲جهان به ۳۳و تیم تنیس روی میز زنان از رده ۹۶به ۵۷جهان صعود کرده اند.
زارع پور یادآور شد: بر اساس آمار فدراسیون پزشکی در سال ۸۸شمار ورزشکاران بیمه شده کشور در رشته تنیس روی میز، هشت هزار نفر بوده که این رقم در پایان سال ۹۰به ۵۱هزار نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه ورزش تنیس روی میز باید در تمام جامعه فراگیر شود، افزود: طبق تفاهم نامه وزارتخانه های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، فراگیری رشته تنیس روی میز از سال آینده برای دانش آموزان کلاس پنجم اجباری خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد